روش تدریس من در درس مأخذشناسی تفاسیر قرآن کریم به این صورت است که ابتدا بنا بر سرفصل درس، تفاسیری به عهده‌ی دانشجویان قرار داده می‌شود تا به معرفی آن‌ها در کلاس بپردارند. این معرفی شامل دو بخش معرفی مفسر و معرفی تفسیر است، و هریک باید حداقل حاوی مطالبی باشد که استاد معیّن کرده است.

این تکلیف باعث می‌شود تا هر دانشجو حداقل با یک تفسیر به طور مستقیم مواجه شود و آن را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد. یکی از نقاط مثبت این تکلیف آن است که دانشجو موظف است حتی الامکان خود کتاب تفسیر را در کلاس بیاورد تا دانشجویان بتوانند ان را تورق کنند. این باعث می‌شود تا ایشان راحت‌تر با تفاسیر ارتباط بگیرند.

به این تکلیف، 8 نمره اختصاص داده شد. مابقی نمره مربوط به امتحان است. منبع امتحان جزوه‌ای است که از مطالب استاد در کلاس توسط دانشجویان تدوین می‌شود و نیز خلاصه‌ی ارائه‌ی خود دانشجویان، که این خلاصه را نیز هر دانشجو از ارائه‌ی خود تهیه می‌کند و در اختیار دانشجویان دیگر قرار می‌دهد.

معرفی وبگاه آموزش تایپ ده انگشتی

معرفی ترجمه رهبر معظم انقلاب از تفسیر «فی ظلال القرآن» سید قطب

پاورپوینت معرفی چهار تک نگاره موضوعی قرآن کریم در تألیفات اهل سنت

دانشجویان ,می‌شود ,معرفی ,کلاس ,دانشجو ,تفسیر ,در کلاس ,می‌شود تا ,است که ,به این ,باعث می‌شود

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تعمیر لباسشویی و ظرفشویی در کرج لینکدونی دست نوشته‌های حسنی نمونه سوالات تستی اکسل همراه با جواب pdf نقد فیلم و سریال های روز دنیا و بالییوود و هالیوود خرس خوابالو قوای عمومی دفتر روانشناسی نجمه طاهری کرونا پدیا درمان در منزل